Niet tevreden?

Klanttevredenheid

Wij spannen ons in om u de beste orthodontische zorg te bieden. De tevredenheid van onze cliënten is voor ons erg belangrijk. Wij meten dan ook met regelmaat de klanttevredenheid om op de hoogte te blijven van de wensen en behoeften van onze cliënten.

Toch niet tevreden?

Mocht het voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden, dan vragen wij u dit eerst persoonlijk met ons te bespreken. Voor ons is het belangrijk te weten dat u een probleem ervaart of niet helemaal tevreden bent. Een gesprek kan onduidelijkheden oplossen.

Klacht

Indien we er samen niet uitkomen kunt u terecht bij de klachtenregeling van onze beroepsorganisatie. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.

Informatie

U kunt ook informatie inwinnen bij het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP, tel: 0900 20 25 012, € 0,90 per gesprek) of op de website Alles over het gebit. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.